onsdag 26 juli 2017

Väderhuvudvärk

Jag vet inte om det är att vädret har varit så kvavt och tryckande idag eller något annat men jag har haft en envis huvudvärk och känt mig lite illamående hela eftermiddagen. Det känns som väderhuvudvärk, så förhoppningsvis har det gett med sig tills imorgon. Men det var så illa att jag inte kunde gå på min zumba i parken - f-n också! Inte nog med att jag tycker zumban är så rolig, jag har ju en ny sportbehå att inviga också:


Jag är ju en sån där märkesnörd som nästan bara vill ha vissa märken - Ecco när det gäller skor, Ray-ban för solglasögon osv och Casall när det gäller träningskläder - men då och då bestämmer jag mig för att bryta mig loss och testa något annat. (Och i nio fall av tio blir jag besviken...) I alla fall, eftersom det var så länge sen Casall hade utförsäljning, så tänkte jag testa en sportbehå från Björn Borg som var på halva priset på mq.se. Den kostade 199kr i stället för 399kr och är riktigt snygg, eller hur? Den känns hyfsat stadig också och jag hade som sagt tänkt testa den på zumban idag men det får väl vänta till nästa gång (söndag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...