onsdag 13 november 2019

Onsdagsmys


Dags att skämma bort sig lite igen! Ansiktsbehandling med ansikts-, hårbottens-, dekolletage- och nackmassage, det låter väl inte helt fel. Sådana här saker är alltid bäst på fredagseftermiddagarna men jag har annat för mig på fredag, så det fick onsdag i stället. Det gör gott då också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...