tisdag 3 december 2019

Första adventspynt


Jag hittade inte alla mina julsaker när jag skulle ta upp dem ur källaren i helgen, så jag får nog gå ner en gång till och leta. Det blir till att småpynta lite hela veckan i stället.

Som tur var hittade jag i alla fall min lilla julgran som nu står och lyser så mysigt i hörnet.


Jag hittade även min tomteljushållare och min söta Klumpen som jag köpte på Ekenäs förra året. De små ljusen var också nya förra året, dem vann jag i julklappsleken.


Nya för i år är grytlappen och -vanten. Inköpta på ÖoB för 15kr/st.


Det kanske inte är så underligt att det blir svårare och svårare att få plats med julsakerna i samma kartong när de ska packas ner igen. De verkar ju föröka sig för varje år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...