onsdag 22 januari 2020

Forellkvintetten


Lite skönt att starta konsertåret lite mjukt med en kort konsert men det var lite förvånande. Så här fullsatt har nog salongen aldrig varit under en After Work-konsert förut! Antagligen berodde det på att lokalt odlade stjärnskottet Johan Dalene var med. Den som sade att man aldrig blir profet i sin egen hemstad har aldrig varit i Norrköping!

Och soppa intogs i sedvanlig ordning innan konserten. Den här gången var det rostad grönsakssoppa med vitlökskräm, väldigt gott som vanligt!


Vi satte oss vid fönstret och åt och eftersom det speglades så tydligt så försökte jag mig på att ta en selfie med mig själv i två tappningar. Det gick väl sådär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rut och Ragnar

Det känns som om jag hänger en hel del i Skärblacka nuförtiden, det kanske är lika bra att jag flyttar dit. Eller, kanske inte...  I alla fa...