lördag 21 november 2020

Sena fynd

Man kan hitta riktigt bra fynd på Campadre men jag måste säga att ibland är de lite långsamma! När jag fick avisering igår att gå och hämta ett paket därifrån trodde jag nästan att det hade blivit något fel. Det var så länge sen jag beställde varorna (18/10) att jag nästan hade glömt bort det. 

Men nu är de här i alla fall! Först och främst min nya, fina badrumsmatta:

Söt,va! Den kostade 119kr, nedsatt från 349kr.

Sen var det en Jascha-tunika för 269kr istället för 1299kr.


Och slutligen en alco-spray från Swiss Clinic för 39kr (69kr). 

 


Varför jag beställde den vet jag inte - antagligen pratades det om ökad smittspridning på TV eller nåt.

Det var en lång väntan men nu är de här i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...