lördag 17 juli 2021

Fortfarande förkyld

Det var satan vad seg den här förkylningen var! Och jag är fortfarande säker på att det är en vanlig förkylning och inte covid-19. Jag har bara de gamla vanliga förkylningssymptomen som ont i halsen, nyser och rinnig och täppt (samtidigt) näsa. Dessutom har jag både smak- och luktsinne kvar, även om nästäppan drar ner det lite. Jag vet att det kan vara covid i alla fall, så jag har naturligtvis satt mig i karantän för säkerhets skull. Tur att man har snälla kompisar som Jeanette som handlade det nödvändigaste åt mig, så jag inte svälter ihjäl...

Och tur även att det finns hemleverans nuförtiden, så att jag ändå kunde få hem de här tuffa, gula bootsen från Bianco via Boozt. De kostade 760kr, nedsatta från 1900kr. Det är inte direkt som att jag tänkte ha dem nu men det kommer en höst och en vinter vartefter - det är jag säker på!


Tyvärr har jag ett annat paket på gång, som inte gick att få med hemleverans och som måste hämtas ut senast på måndag. Men jag är (väldigt) försiktigt optimistisk att jag ska kunna gå och hämta ut det då. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...