onsdag 24 november 2021

MIni-Sybarit

 
Jag upptäckte att jag hade en bonuscheck på Sandströms som går ut imorgon, så igår efter jobbet tog jag en sväng dit på väg till min massage-tid. Min tanke var att i värsta fall köpa ett par strumpor eller liknande bonuschecken om jag inte hittade något annat jag ville ha.

Men jag hittade något annat jag ville ha! Lite otippat sålde de spelet Sybarit i två storlekar till nedsatt pris och jag fastnade för den lilla versionen. Den kostar i vanliga fall 299kr men var nedsatt till trevliga 99kr. Med bonuschecken blev det 49kr och det får man väl se som ett fynd!


Hursa, vadå? Om de hade några kläder därinne som jag ville ha? Ingen aning, jag blev så bortkollrad av att se Sybarit att jag fullständigt glömde bort att kolla resten av butiken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...