torsdag 25 november 2021

Svart-vit torsdag

Man måste ju vara både blind och döv och ligga i koma för att missa att Black Week pågår just nu. Själv är jag faktiskt inte så upphetsad. Rea-haj som jag är har jag full koll på utbudet och - tro mig - rabatterna är inte speciellt (eller alls) mycket bättre än i vanliga fall. 

Därmed inte sagt att jag inte har fyndat lite... Den här supersnygga schackrutiga jackan från Mango (via Boozt) klickade jag hem mer eller mindre övertygad om att den skulle vara för liten men den sitter faktiskt perfekt. Och den stora överraskningen är att ärmarna är precis lagom långa - det är jag inte bortskämd med, ska jag säga.


Den kostade 647,28kr, nedsatt först med 10% från 899kr och sen med några extra 20-25% Black Week-rabatt. 

Imorgon är det ju Black Friday, så vi får se vad för slags fynd som görs då...😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...