onsdag 8 december 2021

Accessoarer

Det har varit lite snålt med riktiga fynd på senare tiden - det kanske är så att jag redan har allt i kläd- och skoväg (hemska tanke!).  

Men det finns ju alltid accessoarer så jag har roat mig med att köpa lite sånt. Som en ny keps och ett nytt skärp t ex.

 
Skärpet kommer från Best Secret, märket heter MGM (tidigare helt okänt för mig) och är i läder. Det kostade 122kr, nedsatt från 405kr.



Kepsen är en Vans från Zalando och kostade 249kr i stället för ordinarie 499kr.

 

 
Den ser jag fram emot att ha ihop med min svart-vit-rutiga Mango-jacka framåt våren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...