fredag 10 december 2021

Köande och konsert

Det har varit en hel del köande de senaste dagarna. Igår förmiddag satt jag först i telefonkö till vårdcentralen i en timme. Sen på kvällen, när vi skulle gå på vår första abonnemangskonsert efter corona-nedstängningen, såg det ut så här:

 
När vi väl hade lyckats komma in fick vi lite belöning i form av godis och bubbel, som tur var.

 
Men ännu mer belöning var själva konserten som var helt fantastisk! En underbar cellokonsert av Elgar och danserna från Nötknäpparen!


Och idag har jag stått och suttit (som tur var inomhus!) i drop-in kö i 45 minuter för att få min tredje dos Covid-vaccin. 

Så nu känns det som om jag har köat tillräckligt för den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...