tisdag 28 december 2021

Baldanza

Jag har halvt om halvt bestämt mig för att inte köpa så mycket kläder nästa år. Med allt hemmajobbande och inställda/uppskjutna aktiviteter så har jag knappt hunnit ha på mig de kläder jag redan har. Det är inte ett köpstopp (Herregud, nej!), utan mer ett steg tillbaka för att kunna få en överblick över vad jag redan har. Naturligtvis innebär det att om det dyker upp ett riktigt smaskigt fynd eller något plagg jag känner att jag saknar så är det bare å köp!

Men just nu är det mellandagsrea och jag har spanat in några plagg som jag har noterat i förväg och väntat på ska sättas ner (som man ju ska), t ex denna härliga vår-/sommarkappa från Max & Co (via Boozt). Den kostar nu 2152,50kr efter att ha satts ner med halva priset. Snygg, va!


Det finns en kjol (minikjol) som hör till den också som ett set men den var för liten och får åka tillbaka. Egentligen var det setet jag var ute efter och ville först inte ha den ena utan den andra men kappan är för snygg (och sitter för bra!) för att skickas tillbaka. Behålles, alltså.

Jag har några små fynd på väg framöver men sen är det alltså meningen att jag ska ligga lite lågt med shoppandet under nästa år. Vi får väl se hur det går. Jag kanske måste återinföra kategorin Outfits igen - för att ha något att skriva om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...