måndag 27 december 2021

Frysavfrostning

 
Det gäller att passa på att frosta av frysen när det är minusgrader och man är ledig, annars vet man inte när man får tillfälle nästa gång. Jag skulle kunna säga att det är årets frysavfrostning men jag tror faktiskt att det är den andra för i år. Det har nog inte varit minusgrader före nyår förut, vad jag kan minnas.

Men det är alltid lika spännande, lite som arkeologi - man vet aldrig vad för bortglömda godbitar som dyker upp. Så jag tror en stor del av min ledighet kommer att tillbringas vid spisen när jag ska laga till allt jag hittade under utgrävningen... jag menar frystömningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...