lördag 25 december 2021

God fortsättning!

Då har det varit en julafton igen. I år var vi alla (utom en) dubbel- eller trippelvaccinerade och inga restriktioner att man inte fick träffas, så vi vågade oss på ett "riktigt" firande.

Och det innebär ju en massa god mat!

 
Alltså en massa god mat!

 
Något hade hänt sedan julen 2019, nämligen att ingen tror på Tomten längre, så jag fick agera julklappsutdelare - antagligen för att jag hade röd blus på mig...


Vissa fick fler paket än alla andra...


...och vissa fick större paket än alla andra!


Jag fick hela fyra spännande paket...

...med bara favoritsaker i!
 


Min julklapp till mig själv var också med - en jättesöt julgransbrosch.

 
Fin, eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...