måndag 20 december 2021

Ny stol

Efter att ha suttit på en köksstol och jobbat i ett och ett halvt år utan några problem, pajade ryggen direkt när jag kom tillbaka till min super-ergonomiska stol med fyrtioelva spakar och knappar och vred att ställa in den med. 

Men nu, nu har jag fått ett ny stol som jag hoppas mycket på! Den är lite ostadig så man måste parera lite när man sitter och det tror jag att min rygg gillar. 


Den är bara till låns för utvärdering än så länge men efter att ha suttit på den några timmar idag tror jag nog jag ska ha den kvar. Ryggen känns redan bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...