lördag 18 december 2021

Julnaglar

Dags för julnaglarna och eftersom Emelie satt i buren med Musikhjälpen i torsdags när min tid egentligen var, fick jag komma i dag istället. Det fick bli juliga Strut för att komma i rätt stämning - nu behövs det bara lite snö också!

 
På vägen hem passerade jag Gamla torget och spanade lite Musikhjälpen igen men jag var för tunt klädd för att stå någon längre stund så jag gick vidare ganska snart.

Men inte förrän jag hade konstaterat att den fina isbocken fortfarande stod kvar, även om han droppade lite.

Det blev nog mitt sista besök på Musikhjälpen - resten av helgen är vikt åt julstädning. Sååå kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...