onsdag 8 februari 2023

Vegan-lunch

 
Det är inte ofta det händer men idag var en sån dag. En dag när vi alla fyra tjejer i vår korridor var på jobbet samtidigt. Sånt måste ju uppmärksammas, så vi firade med att äta lunch tillsammans på Skrymslet under trappan.

Det är vegansk mat när den är som bäst. Jag tog Namibiern, som var full av goda smaker och kyckling-liknande oumph.

 
Dessutom ingick det te/kaffe och en kaka efteråt. Och jag är glad kunna rapportera att det fanns riktigt, svart te också.

Men jag måste nog säga att kakan var bland det godaste jag ätit på länge...

Inte bara vackert, utan gott också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...