söndag 19 november 2023

Snabbfynd och second hand-outfit

Ibland gäller det att vara snabb som blixten! När Jillan på Silly Market lade ut de här härliga Dr Martens-kängorna på Insta, kastade jag mig över telefonen och swishade över 600kr innan någon annan hann före. Det lär ha blivit mummel bland några som inte hann med men det gäller att vara snabb i fynd-branschen. 

 
Och de (kängorna) passade väldigt bra ihop med den rutiga ull-rocken jag passade på att inhandla för 600kr när jag hämtade kängorna (Märket heter Hucke - jag har aldrig hört talas om det men det är väldigt bra kvalitet (=90% ull))...

 
...samt med Tommy Hilfiger-tröjan jag köpte för 100kr i Ljusfallshammar förra sommaren.

 

Tre second hand-fynd i en och samma outfit - jag tror jag börjar bli bra på det här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vä...