måndag 25 mars 2024

Mer väskor

Jag blev så inspirerad av alla fina väskor i lördags, att jag letade fram mina, fina (antagligen 20-tals-) väskor som jag fyndade på loppis för en massa år sedan. Man kanske skulle hänga dem på väggen eller något, så de syns...

 
Dessutom är jag lite sugen på att köpa några väskor iArbetets museums butik. Märket heter Soruka och de är gjorda av gamla skinnbitar och kostar från 579kr. Problemet är bara att alla väskor är unika så det finns så många att välja på! Och inte bara de som finns på bilden. Jag blev upplyst om att det finns många fler varianter i lager. Hjälp!

2 kommentarer:

  1. Jaha, var det så skinnväskorna såg ut. Snygga! Jag såg framför mig skinnapplikationer när du beskrev dem. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de snygga! Men så svårt att välja...

    SvaraRadera

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...