onsdag 8 maj 2024

I stället för picknick

Idag hade Ullis, Anneli och jag bestämt att vi skulle gå till Rhododendron-dalen på lunchen och ta med oss lite sallad att äta där. Men - vädret var knappast tillåtande...

Så vi gick till Mocca Deli och åt varsin pizza istället!


Det värsta med Mocca Deli är att bestämma sig för vad man ska äta. Inte ens att jag begränsade mitt val till pizza hjälpte, det fanns fortfarande för många att välja på. Till slut blundade jag och pekade (nästan!) och det blev en Honey Salami. Stark men god!


Kanske är vädret bättre för Rhododendron-dalen nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...