torsdag 5 september 2024

Stil-kurs

Det där med styling är svårt, alltså! Hur gärna jag än vill vara wild and crazy och matcha blommiga shorts med rutig kavaj och gummistövlar, så törs jag inte riktigt ta ut svängarna ordentligt.

Men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det. Jag har nämligen anmält mig till ett digitalt stilprogram (StyleMe) som Lindex ger och där utlovas stil efter fem veckor. Nöjdhet efter 7 dagar eller pengarna tillbaka utlovas.


Så vänta bara tills kursen är över, då ska ni få se på grejer! 


Och för att vi ska kunna jämföra före-efter kursen så slänger jag in en bild på dagens outfit:

1 kommentar:

  1. Låter jättekul! Du får recensera kursen sedan. /Annika

    SvaraRadera

Nya köksstolar

Jag har ju haft lite ont om köksstolar sen flytten, en stol satt jag ju sönder redan innan och en förolyckades i flytten, så jag hade bara f...