tisdag 3 september 2024

Tradera-handskar

För flera år sen, när jag tappade bort mina älskade Odd Molly Glow-handskar, gick jag in på Tradera och lade in en sökning Odd Molly-handskar. Sen glömde jag totalt bort det - framförallt som jag hittade mina borttappade handskar redan dagen efter (de låg på pakethållaren på cykeln!).

Men förra veckan dök det upp en avisering från Tradera att det fanns ett par Odd Molly-handskar tillgängliga. Det var de här:


Dem kunde jag ju inte motstå, så jag budade 400kr och vann! Och nu idag anlände de och de var precis så fina som förväntat.

Så nu längtar jag till hösten, alltså den riktiga hösten, så jag kan börja ha handskar på mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nya köksstolar

Jag har ju haft lite ont om köksstolar sen flytten, en stol satt jag ju sönder redan innan och en förolyckades i flytten, så jag hade bara f...