tisdag 1 oktober 2024

Tandläkardags

Jag antar att man får lägga till tandläkarbesök till Den Stora Höstrenoveringen eftersom jag alltid blir kallad på hösten. Så idag var det dags igen...

 
Som tur var så hade det inte (som vanligt!) hänt något alarmerande sen förra gången, så inget behövde göras (vilket inte hindrande att det ändå kostade 900kr för besöket!). Men tandläkaren tyckte att jag ska gå till tandhygienisten två gånger per år i stället för ett. Och jag som tycker tandhygienisten är värre än tandläkaren - jag har så svårt för det gnisslande ljudet av den där grejen de tar bort tandsten med! 😖

Men det är hyfsat snygg utsikt medan man plågas i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kursstart - StyleMe

Idag började stilkursen StyleMe som jag anmälde mig till för en tid sedan . Än så länge har inga världsomvälvande insikter slagit mig.  De f...