tisdag 10 februari 2009

Födelsedagspresent


Min lillebror Joakim (Viddes pappa) har skickat mig bilder på sin (senaste) tatuering. Han är oerhört stolt över den. Ni kan se hur den ser ut på bilden här bredvid. (Det är hans överarm, faktiskt. Jag tyckte först det såg ut som ett knä!).

Snygga guldfiskar, sa jag, men Jocke hävdar att det är koi eller nåt liknande. Jag tycker i alla fall att det ser ut som guldfiskar...

Men nu har jag i alla fall kommit på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent när jag fyller år om några veckor. Alla har tjatat och frågat vad jag vill ha men jag har inte lyckats komma på något. Men nu slog det mig plötsligt - en ny tatuering, förstås! Inte lika stor som Jockes, utan något lite mer elegant och, framförallt, diskret. Så nu ska jag surfa ut och leta fram något snyggt jag kan ta med mig till tatueraren. Har ni tur kanske ni får se den när den är klar!

... och om ni vill se hur Jocke såg ut innan han började tatuera sig så kommer bild här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...