onsdag 22 december 2010

Utsikt

Så här fint har jag det utanför jobbfönstret nuförtiden.


(Det skulle vara ännu trevligare om fönstret var rent!)


Dessutom är ju allt inom så bekvämt räckhåll nuförtiden. Häromdagen, t ex, var jag (äntligen!) här:




Det var precis så kul som jag hade förväntat mig! Vi fick en guidad tur och sedan fria aktiviteter i en halvtimme (som jag till stor del tillbringade med att leka med det virtuella obduktionsbordet – kan det bli roligare?), varefter vi fick se filmen ”Allt vi är” i Domen. Jag måste gå tillbaka dit och se de andra filmerna också – speciellt En resa i Kosmos känns som någonting för mig. Eller vad sägs om Sea Monsters 3D? Helst skulle jag vilja ha en egen Dom hemma!


God Jul, förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...