måndag 26 september 2011

Zebra

Det var ett tag sedan vi hade ett reafynd, märker jag. Och då trodde ni väl direkt att jag legat av mig, tappat stinget, var på dekis, eller hur? Men då trodde ni fel! Jag har bara sparat lite på mina fynd så ni inte blir för bortskämda och tänker pytsa ut dem lite i taget så de varar längre. Dessutom har jag faktiskt legat lite lågt några mån veckor, jag har sparat mig inför Buenos Aires. Det kan ju hända att de har några roliga fynd där.

I alla fall, här kommer ett litet fynd från i våras/början på sommaren (minns inte riktigt!) som jag nästan hade glömt bort tills jag hittade den i vintergarderoben häromdagen.

En djurisk jacka Minimarket Mini for Many från Zoo Village, har kostat 2495kr - jag betalade 750kr
Den är inte jättevarm, så jag tror den blir lagom snart. Jag ska nog testa den imorgon - kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...