söndag 25 december 2011

Juldagen


Det har varit jul igen med en massa god mat (jag har som vanligt gått upp fem kilo!), julklappar, Kalle Anka och Karl-Bertil Jonsson!

Tomten kom också, även om han såg alldeles särskilt plastig och oäkta ut!
 
Men som tur var fanns det en söt lite tomtenisse som skapade julstämning!
Jag lyckades ju inte vinna den fina, svarta skinnplånboken som jag hade köpt till jullotteriet men efter några grova vinkar lyckades jag få Sandra att byta julklapp med mig. Så jag är nöjd!

Nu när det roliga är över, har jag två veckors slavarbete framför mig! Det är nämligen dags att göra klart inför flytten – rensa, slänga, packa – jag blir alldeles trött bara jag tänker på det! Just nu vandrar jag omkring i lägenheten och försöker komma fram till var jag ska börja någonstans. Det här blir sista gången jag flyttar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...