söndag 26 februari 2012

Flyttad!

Äntligen har jag hittat alla sladdar till datorn (de låg ju naturligtvis i den näst sista kartongen jag packade upp!) men jag har ingen plats för den än och det är lite obekvämt att sitta på golvet och skriva. Därför får det bara bli några bilder, så skriver jag (kanske) mer om det när jag hittat en lösning på problemet.

Precis innan inflyttningen börjar
Kartonger, kartonger, kartonger!
Nu börjar man se fönstren i alla fall!
Övervåningen ska vi inte ens prata om!
Även om det är rörigt, är det aldrig fel med tulpaner!

3 kommentarer:

  1. Oj vad roligt!! Även om nu har du mycket att göra. Men det är inte bråttom. Nu är du där och du kan ta allt tiden i världen för att packa upp.
    Grattis!!

    SvaraRadera
  2. I den näst sista du packade upp!!! Du menar väl inte att du redan är klar?! Vi har typ 30 kartonger kvar nu ett drygt år efter inflytt...

    SvaraRadera
  3. Klar!!!? Vad är det? Nej, men mina kartonger var så röriga att jag var tvungen att packa upp allting och för att se vad som låg var och sedan packa ner vissa saker igen. Jag lär nog ha kartonger kvar ett bra tag framöver - oroa dig inte!

    SvaraRadera

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...