söndag 1 november 2015

Snacka om flyt

Ni kanske minns att jag köpte en köksstol i augusti - en stol eftersom det bara fanns en och jag hade ju planer på att köpa lite olika stolar istället. Men i fredags fick jag i alla fall en ingivelse och cyklade ut till Importörens outlet för att se om de inte i alla fall hade en likadan stol i en annan färg. Och där stod de:


Tre stycken likadana stolar och bara väntade på mig! Tur, eller? Naturligtvis kastade jag mig över dem och vägrade släppa taget förrän de var mina, bara mina!

Och inte nog med det - jag har för mig att jag köpte den första stolen för 495kr eller nåt liknande men när jag skulle betala de tre andra så säger tjejen: "De kostar 395kr/st men idag är det 20% på allting!" OK, det kan jag leva med... I och för sig fick jag ringa efter en taxi för att få hem dem (Faktum är att jag fick hem den första på pakethållaren på cykeln men tre var lite för många!) men det var det värt! Jag hade tänkt att gå tillbaka till Importören och hämta cykeln men medan vi var på väg hem till mig med stolarna fick chauffören besked om nästa körning som var halvvägs tillbaka dit, så jag fick åka med honom utan kostnad - visst var det snällt! Snacka om att jag hade flyt den dagen!

Och nu har jag fyra fina stolar till mitt köksbord!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...