lördag 9 april 2016

Caféfrukost


Jag bestämde mig för att testa frukostbuffén på Sockerbagarna idag. Med 2 för 1 blev det 45kr/st, vilket jag tyckte var precis lagom. För ordinariepriset 90kr hade jag nog förväntat mig lite varmt (äggröra och bacon) också men det var trevligt.




Miljön är riktigt inbjudande också.


Det är ett trevligt ställe men jag kommer nästan aldrig dit eftersom de stänger 17:30 och för mig som jobbar till minst 16:30 varje dag så hinner jag aldrig dit innan de stänger. Men lite förhandsskvaller säger att de eventuellt kommer att utöka öppettiderna (och sortimentet) framåt hösten. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spelkväll på Tunnis

Nu ikväll var det första spelkvällen hos mig sedan jag flyttade. Det var första gången jag skulle laga mat för så många personer (sju st) i ...