tisdag 5 april 2016

Solskyddsfaktor

Nu när solen faktiskt har visat sig några gånger på senaste tiden kom jag på att min dagkräm från Yves Rocher faktiskt inte verkar innehålla någon spf. Alltså började jag leta runt efter en kräm med spf och hittade en kräm som hette Ziaja Sensitive Daycream SPF20 på Lyko.se för 49kr.


Jag hade aldrig hört talas om det märket förut men den känns helt ok för det priset, faktiskt! Dessutom fick jag erbjudande om att köpa ett torrschampoo, Lyko Cactus Sensatio Volume Dry Shampoo, för bara 29kr och en mascara, Tahe Max Volume Exprss Mascara, för 49kr och de var också helt ok. Jag tycker jag fick en hel del för pengarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dagens outfit

Vi har så en så stor och bra hiss med nästan-helfigursspegel i mitt nya hus att jag får lust att börja fota outfits igen.  Så här är dagens ...