onsdag 3 augusti 2016

Siden-safari

Egentligen hade tänkt att köpa färg till ett projekt jag har här hemma men av någon anledning så cyklade jag åt andra hållet i stället och hamnade bland reorna i stället... (!)

Först hittade jag till Twilfit som hade halva reapriset på sina egna märken, vilket betydde att de här nattlinnena/underklänningarna (i siden, förstås), som var nedsatta till 699kr/st, nu kostade 699kr för båda. Helt OK! (Prislapparna hade ramlat bort så jag har faktiskt ingen aning om vad de kostade från början.)


Sen en tripp till Johnells, där jag slutligen gjorde slag i saken och köpte den här blusen från J. Lindeberg som jag har spanat på förut. Den kostade från början 1399kr men med 70% rabatt blev det bara 420kr. Inte nog med att jag gillar färgerna och mönstret, den känns underbart siden-ig (?) också!

Och slutligen, på Åhléns fanns den här fina sidensjalen från Wera, som hade kostat 499kr men nu var nedsatt till 150kr - perfekt!


Dags för att rensa lite mer i garderoben så jag får plats med nykomlingarna, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...