måndag 25 september 2017

Instabild

Vi har här på jobbet ett instagramkonto som vi lånar ut en vecka i taget till diverse medarbetare och studenter för att de ska kunna presentera sitt/sina jobb/studier/program. Den här veckan hittade vi ingen som kunde/ville ställa upp och instagramma, så vi åkte på att göra det själva. Det är minst sagt en utmaning - hur kul bilder blir det av några människor som sitter framför en dator hela dagarna? Min första bild den här veckan fick i alla fall bli en smygbild på min kollega John när han fotar en annan medarbetare för hennes personliga hemsida.


Det får väl bli veckans action-bild och sen får jag väl gnugga geniknölarna för att komma på något annat att instagramma om, annars blir det väldigt magert med inläggen under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...