måndag 6 november 2017

Höstens träningspass?



Jag vet inte om jag ska skämmas över att inte ha satt min fot i gymmet på hela september och oktober (och nästan hela augusti) eller om jag ska vara stolt över att jag faktiskt lyckades komma iväg idag men det lutar väl mest åt att jag känner mig lite stolt.


Och jag kände att jag verkligen behövde röra lite på mig med tanke på att Magnum nu har börjat med paketglass! Magnum var ju med på den i övrigt minst sagt misslyckade Sweden FAB Day och delade ut smakprover på denna farligt goda glass så när min Ica-affär hade kampanjpris på dem förra veckan slank det ner två paket i korgen (!??!). Jag hade tänkt ha dem i frysen och ta fram dem vid något festligt tillfälle men de klarade ju naturligtvis inte ens helgen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...