söndag 11 mars 2018

Söndagsmys


Det var så länge sen vi köpte biljetterna till Peter Bruno & Matilda Unplugged att jag nästan hade glömt bort det! Som tur är blev jag påmind av telefonen...

Man blir ju aldrig besviken på Peter & Matilda (med eller utan Bruno) och eftersom det var sista konserten på turnén och dessutom (nästan) på hemmaplan så gav de nog lite extra. I vanliga fall brukar jag tycka att det har blivit inflation på stående ovationer (som t ex en vanlig teaterföreställning en onsdag...) men i det fallet var det definitivt befogat.


Någon gång i framtiden hoppas jag att hinna få tag i biljetter till deras konserter i S:t Anna innan de tar slut också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...