måndag 10 december 2018

Tom vecka

Den här veckan är väldigt speciell. Jag minns inte när jag hade en sån här vecka senast (om någonsin) men faktum är att jag inte har så mycket som en enda aktivitet utanför jobbet inbokad den här veckan! Jag har visserligen dragit ner en hel del på mina aktiviteter och åtaganden de senaste åren men, som sagt, jag vet inte ens om det nånsin har hänt förut att jag inte har haft något inbokat under en hel kalendervecka...

Men å andra sidan ska jag på inte färre än tre olika jobbutbildningar, alltså tre helt nya system jag ska lära mig under tre dagar, så det kanske är lika bra att jag inte har något annat för mig.

Jag får sitta hemma och titta på tv på kvällarna i stället. Och då kan jag ju mysa med värmeljus i mina nya ljusstakar.


De var en premie för att jag rekryterade Mia och Catrin som abonnenter på teatern (det här var någon gång i maj, så det är inte konstigt att jag helt hade glömt bort det!). Och jag är säker på att Mia och Catrin är jätteglada över att jag rekryterade dem. Annars hade de ju missat Lupinerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...