söndag 27 januari 2019

Sushi-helg


Nu i helgen som var kunde jag helt enkelt inte komma på vad jag skulle äta, så då återföll jag till gamla vanor och gick och inhandlade lite sushi. Jag äter ju inte sushi varje vecka längre så det var ett tag sen senast - oktober, tydligen!. Jag hade halvt om halvt förväntat mig att beroendet skulle komma tillbaka, men nej, det var OK och inte ett dugg mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Årets lunch i Lindö

  Anneli, Ullis och jag har ju vår traditionella sommarlunch i Lindö varje sommar och dag var det dags för årets aktivitet. De har After Wor...