fredag 6 december 2019

Ätit gott

Jag brukar inte lägga ut bara bilder på mat (hoppas jag i alla fall!) men ibland måste man bara...

Vi hade vår avslutningsmiddag med gamla jobbet igår och blev bjudna på The Lamp. Där gick maten inte av för hackor! Förrätten jag var Hummertacos - underbar!


Och varmrätten Ryggbiff var inte att fnysa åt, heller! Om jag ska klaga över någonting så var det att portionerna var så stora men det känns mer som ett i-landsproblem.


Dessutom var servicen helt fantastisk med trevlig och kunnig personal. Om det inte hade varit så sorgligt att det var sista gången tillsammans hade det varit en perfekt kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...