tisdag 10 mars 2020

Vissen

Jag har känt mig lite hängig några dagar. Inte direkt sjuk (och nej, det är inte coronaviruset - i alla fall inte än!) men inte direkt pigg heller, så jag har hållit mig i lite stillhet hemma.

Det värsta är att man har lite tråkigt och har alldeles för mycket tid att tänka. Och djup som jag är började jag ju genast tänka på min sorgliga brist på skor som jag precis har upptäckt.

Så jag har försökt avhjälpa den bristen lite och hittat följande:

ett par riktigt snygga allväderskängor från Vagabond för 799kr (50%)...

...och ett par varma, muffsiga kängor med fårskinn i (utifall det blir minusgrader någon gång) för 750kr (också 50%)...

samt ett par lite somrigare Apair-sneakers från ZooVillage för 420kr (1499kr)


Undrar om jag har skor så jag klarar mig nu...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tji fick vi

Nu när jag inte betyder garanterad undergång för Dolphins så fort jag visar mig på en basketmatch längre, har ödet tydligen hittat ett nytt ...