onsdag 29 juli 2020

Laddar för vintern

Det kanske kan verka lite som överloppsgärning att köpa höst- och vinterkläder mitt i sommaren men man har väl varit med förr. Vips! så blir det vinter och då gäller det att vara beredd! Dessutom är det ju väldigt mycket rea just nu.

Company's har rea och jag började lite försiktigt med en gul t-shirt från Ichi.

150kr, halva priset

Och en brun Saint Tropez-kjol, eftersom jag har upptäckt att jag nästan inte äger något som är brunt och man måste ju täcka alla möjligheter.

Även den halva priset: 299,50kr (Den måste strykas lite för att göra sig ordentligt.)

Och för att spinna vidare på det bruna inslaget så blev det även en ulljacka från Part Two.

Den kostade 1120kr, nedsatt från 2800kr.

Och nästan utan att det var meningen så blev det en outfit, både utan jackan...


...och med jackan.


Och medan jag var i höst-/vintermode så att säga, så fick det slinka med några kängor från Ellos också.

Timberland 587-1399


Björn Borg 546-1300

Så nu är jag redo när och om vintern än kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...