tisdag 9 mars 2021

Vårfynd

Om det snart är vår är det dags att fynda lite vårkläder! Jag ser det som försenade födelsedagspresenter från mig själv till mig själv...

Först ut en Morris Lady jacka i bomullsmix från Booztlet. Den var nedsatt från 3799kr till 912kr. Den är dessutom väldigt skön att ha på och inte alls så stel som den ser ut på bilden.


Och så lite blandat siden...

En sidenklänning från Joyce & Girls via Best Secret, 653kr - nedsatt från 2782kr.


Sidenblus från Riani, också via Best Secret, för 504kr - ordinarie pris 2507kr.


Och till sist en sidenblus från Leveté Room via Ellos. Som vanligt blir det billigare än man trodde efter alla rabattkoder, så den gick från ordinarie pris 1599kr till 959kr och slutade till sist på 575kr, tack vare någon extra rabattkod jag hittade.

Nu kan både våren och sommaren komma! Inte för att det ser så ut just nu - det snöar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...