onsdag 7 april 2021

Kjol igen


Det är ju bara en vecka sen jag köpte en kjol och nu har det dykt upp en till. Jag beställde den faktiskt innan jag köpte den andra men har alltså inte kommit förrän nu. Den är en siden(vad annars!?)kjol från ett nytt (åtminstone för mig) märke med det märkliga namnet Dea Kudibal och är köpt via Campadre.

Den kostade 1099kr, nedsatt från 2699kr. 

Men reafynden börjar tunnas ut lite. Det beror inte på att det inte är rea någonstans (för det är det alltid!) utan snarare på att jag inte tycker jag hittar något jag vill ha. Jisses, det kan väl inte vara så att jag har så mycket kläder att jag börjar tröttna på att göra reafynd? Hemska tanke...

Jag har i alla fall gjort en beställning nyligen som borde komma när som helst, sen får vi se om jag är nöjd efter det.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...