torsdag 29 april 2021

Kulturtipsvinnare


I påskas gick ju Maria och jag Kulturtipspromenaden och skickade in svaren och glömde totalt bort det - i alla fall jag. Men så i förra veckan fick jag mail från Cnema att vi hade vunnit första pris och att jag kunde komma och hämta det den här veckan. Så då gjorde jag det!

Jag hade förväntat mig på sin höjd någon rabattcheck men det visade sig att man vann något från nästan varje ställe som var med, så det blev påsar från SON, Östgötateatern och Cnema (innehållandes ljushållare, kaffemugg och böcker) och en bricka med olika sorters kex, en pucko och hockeypulver. Hur Maria och jag ska dela upp sakerna mellan oss vet vi inte än men vi kommer nog på något. Det är ju att man vinner (och att alla vet det!😉) som är det viktiga, inte vad man vinner...😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...