torsdag 6 maj 2021

Outlet-fynd

Johnells har ju öppnat en outlet här i stan och jag hann precis besöka den innan vi hamnade i lockdown. Och trots att det är 5 grader och spridda skurar ute, så laddas det för sommaren.

Det blev en t-shirt från Gant för 249kr (halva priset)...


...och en linneblus från Morris Lady för 390kr, nedsatt från 1299kr.

I vanliga fall är jag inte jätteförtjust i linne eftersom det skrynklar så förbaskat men jag tänkte att en blus är ju inte lika illa som en jacka och eftersom den är mönstrad måste den inte vara helt slätstruken. Den kommer att bli jättesnygg till mina vita jeans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...