måndag 14 mars 2022

Fika på Tassen

Jag har velat fika på Kafé Tassen sen jag hörde talas om det i höstas, eftersom det låter så gulligt. Men det ligger ju lite "fel" från mina trakter och har öppettider som inte riktigt passar mig så det har inte riktigt blivit av.

Men plötsligt händer det! Jeanette och jag upptäckte att vi var i närheten av det på vår promenad och passade på att undersöka.

 
Och det var precis så gulligt som det låter!

 
Goda (veganska) chokladbollar (som säkert heter något annat på veganska) och charmig inredning.

 
Och väggarna var fulla med foton på kändisar och deras katter, t ex så verkar Mel Gibson ha en katt - det hade jag ingen aning om!


Jag går gärna dit igen om jag befinner mig i närheten när de har öppet men nu har jag i alla fall fått testa på det en gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En fullmatad dag

Puh, vilken dag det har varit! Det har varit full fart hela tiden. Jag har: * varit hos tandhygienisten * sålt en lägenhet *köpt en lägenhet...