onsdag 20 april 2022

Spring Box

 
Det verkar som om alla nätbutiker som säljer hud- och hårvård har börjat med säsongsboxar helt plötsligt - jag hinner knappt med att hålla reda på alla! (Jag kanske t o m råkar beställa samma två gånger av misstag!😱 )

Den här gången var det Boozts Spring Box som dök upp. Den innehåller produkter till ett värde av 1700kr men kostade nu 399kr. Det var den väl värd, faktum är att den nog är den bästa hittills - bara bra grejer, t o m läppstiftet var i en snygg nyans!

Men nu har jag nog rengöring så jag klarar mig i åratal framöver. Jag önskar det kunde vara lite mer serum och ögonkrämer i boxarna - det är det nämligen nästan aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...