tisdag 17 maj 2022

Utväxta naglar

De senaste veckorna har jag ju varit tvungen att avboka både en massa roliga aktiviteter som AW:ar, konserter och andra träffar och en del nödvändiga som hår- och nagelansning. Och även om jag kan stå ut med att ha luggen i ögonen hela tiden, så har Nosferatu-naglarna faktiskt börjat bli ett problem.

 
Så idag hade bestämt mig för att släpa mig till nagelsalongen hur jag än mådde och hade förberett Emelie på att jag kanske skulle vara tvungen att få naglarna fixade liggandes. Men som tur är så kände jag mig faktiskt riktigt skaplig på eftermiddagen (jag hade ju varit listig och bokat en tid på em eftersom jag verkar känna mig bättre då) så jag kunde sitta upp hela tiden.

Som vanligt fanns det en hel del färger att välja på (dessa är bara en liten del av alla färger, nämligen Luxio-färgerna).

 
Men eftersom det har kommit en ny kollektion, så bestämde jag mig för att testa en av de nya färgerna. Och självklart velade jag både länge och väl mellan Teal Cabrio och Bolero Blue men...

 
...till slut bestämde jag mig för Teal Cabrio, eftersom den kändes lite gladare.


Det gäller att ta till sig allting som piggar upp just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...