onsdag 6 juli 2022

Mocca igen

Visst är det märkligt! Jag vet inte hur många gånger i veckan jag passerar något matställe och tänker "Oh, hit måste jag gå och äta någon gång" och sen när det är dags att luncha eller AW:a och någon frågar "Är det någon som har ett förslag på vart vi kan gå?", så är mitt huvud alldeles tomt.

Då är det ju tur att Mocca Deli finns! Det var nämligen där jag, Ullis och Therése hamnade idag på lunchen när vi (jag!) som vanligt inte kunde komma på något annat ställe.

Och deras pizzor blir man ju alltid mätt på:

 
Även Ulrika beställde Månadens pizza medan Therése faktiskt fick i sig hela nacho-tallriken.


 Det är tur att det är några timmar kvar till nästa mål, så det hinner sjunka undan lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...