tisdag 1 augusti 2023

Dammsugare

 
När min (ur-)gamla dammsugare började låta konstigt och lukta bränt när jag använde den, så tänkte jag att det kanske var dags att skaffa en ny. Jag kollade lite Bäst-i-test-listor och kom fram till att Electrolux PowerForce dammsugare EPF61RR var den bästa som inte kostade mer än lägenheten, så jag beställde den.

Och nu har den kommit! Efter en första provdammsugning runt hela nedervåningen måste jag nog säga att den lever upp till förväntningarna riktigt bra. Det har ju tagit över tre veckor mellan beställning och leverans och under den tiden har jag bara haft min lilla "reservdammsugare" att städa med, så nu känns det som om det behövs en rejäl maskin med enorm sugförmåga för att få rent. Hittills har den levererat.

Liten och tyst är den också - jag kanske skulle ha skaffat en ny för länge sen...

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...