onsdag 6 mars 2024

Födelsedag igen

 
Födelsedagarna duggar tätt så här i början av mars. Igår var det dags för lille(?)bror att fylla 49! Han ville fira sin födelsedag på Mocca Deli.

Nevöerna var givetvis med.

 
Det är alltid lika svårt att välja vad man ska äta på Mocca Deli men jag lyckades bestämma mig för en Prosciutto-pizza till slut. Vi valde lite olika pizzor, så jag fick även smaka på Räkan och BBQ Chicken.

 
Och självklart var jag tvungen att ta en selfie med Sandra.


Efterrätten försvann så snabbt att jag inte hann fota den men teet höll aldrig på att ta slut i megakoppen. Till slut fick jag hjälp av både Sandra och Vidar att dricka upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...