fredag 8 mars 2024

Superkontoret

 
Jag hade inte sett fram emot att få se Superkontoret med någon förväntan, direkt! Man har ju varit med förr och revyer och fars är ju inte det vår teater är bäst på.

Men... jag är i chock! Det var ju faktiskt riktigt roligt! Jag skrattade inte så tårarna rann men jag skrattade gott i princip hela tiden. Det har nog aldrig hänt på den teatern förut...

Jag tror att väldigt mycket beror på att alla fyra skådespelarna är så otroligt duktiga att de klarar vad som helst.


Och det var jätteroligt att se att hela salongen var fullsatt, det satt t o m folk på läktaren! Och många ungdomar - en av få föreställningar där vi inte drog ner medelåldern... 

Hoppas teaterledningen har lärt sig något nu!

Före föreställningen blev det After Work på Hugo...


... fisk- och skaldjursgryta för  mig...

...och hamburgare för Marie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...